tirsdag den 24. november 2015

Blåt og hvidt.


Næst efter de røde julekort tror jeg de blå/hvide er mine favoritter :)
Her er et mere af slagsen.

Papiret er fra restekassen.


Julestjernen er lavet med spellbinders die.


Den fine blonde fik jeg i adventsgave sidste år.


Winter er en die fra Joy.


Det fine motiv er fundet på Pinterest.


Bag motivet er der en udstansning lavet med Spellbinders die.


God tirsdag.
Jeg regner med jeg snart går i gang med en større sortering af mine scrapsager igen igen - og så kommer der nok lidt til salg på min FB gruppe Kort og andet (S)crap.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Flott kort med masse fine detaljer!
    Riktig god vinterstemning i det motivet, og den nydelige blonden gjorde kortet ekstra flott :))

    SvarSlet
  2. Så vakkert med blått julekort, flotte detaljer. Klem Synnøve

    SvarSlet