torsdag den 5. november 2015

70 års Fødselsdag.


Min veninde skulle pludselig bruge et kort til en 70 års fødselsdag.
Så det blev lavet sidst på eftermiddagen i går og afleveret i aftes - hihi.
Det er grunden til de ret dårlige billeder - men sådan er det.

Jeg har brugt papirer fra Craft & you og fra Maja design.


Blomsterne er fra WO.


70 er stemplet med mine JustRite stempler.
Nu har jeg endelig fået flere alfabetsæt - jubiiiii (tak Annette..!!) Det kan godt betale sig at efterlyse noget her på bloggen. Så der må da være nogle der kigger herind :)
Tallet er skåret ud med MFT/DieNamic die - og bagved en udstansning lavet med en gammel Nellie Snellen die.



I dagens anledning er også stemplet - og også skåret ud med MFT/DieNamic die. Bagved er der en udstansning fra en Spellbinders die og en udstansning med den nye doily fra Joy.

Bregnebladene er en Frantic stamper die - og mine yndlings stokroser er lavet med IO die.


Det blev et lidt hurtigt kort - men min veninde var vældig tilfreds.
God torsdag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Det er et super flot kort du har lavet, jeg tænkte lige, sikke et flot 70, vidste slet ikke de var så flotte, men har jo heller aldrig brugt dem, så dejligt at du får glæde af dem:)

    SvarSlet