søndag den 18. oktober 2015

Søde Dixi snemænd.


Et julekort i lyserødt, sølv og hvidt.

Jeg har brugt papir fra Maja design og noget sølvkarton.


De søde snemænd er lavet med 2 af de nye dies fra Dixi Craft. Her har jeg bare skåret dem i hvidt karton, men man kan også skære dem i flere farver og bruge "affaldet" fra nogle farvede udstansninger til at sætte lidt kulør på hatte og tørklæder som jeg har gjort på kortet HER.


Julestjernerne er lavet med die fra Joanna Sheen. Kristtjørneblade og grangrene er dies fra Craft & You.

Motivet er stanset ud med CreaLies stitched rektangel - og igen har jeg brugt min "God jul" die fra Nellie Snellen.

Snefnugget er også en Dixi craft die. 


og det var endnu et julekort til kassen.



1 kommentar:

  1. Flott kort med nydelige utradisjonelle julefarger, og lekre dies du har brukt!

    SvarSlet