mandag den 19. oktober 2015

Og et i grønt og hvidt...


og jeg forsætter med julekort lææænge endnu - hihi.

Igen er det papir fra mine rester der er brugt. Rammen omkring motivet er en die fra Joy.


Rudolf er fundet på nettet. Jeg er vild med motiver med dyr i sneen. Motivet er skåret ud med MFT/DieNamic die



Glædelig Jul er et Stampendous stempel og jeg har stanset teksten ud med Spellbinder die.

Stjernerne er en die fra Joy. Jeg har egentlig syntes at det var en sær (grim) die - hihi... men det var lige til jeg så et par kort hvor den var brugt - så var jeg nødt til (også) at eje den! Kender I mon det?
Jeg har skåret stjernerne i glitter Snowpaper og alm. hvidt karton.


Forskellige roser fra WO - hvide i 15 mm og grøn i 20 mm. Grankoglerne er lavet med die fra Marianne design.




God ny uge til Jer der kigger med.
Knus.

1 kommentar: