torsdag den 1. oktober 2015

Nye Dixi Craft dies m.m.


Jeg har leget med nyhederne fra Dixi Craft. Eller ihvertfald nogle af nyhederne :)
Og det er der kommet disse 2 kort ud af.
Papiret er fra en af de nye blokke med hjerter.


Den mega søde lille snemand er en af de nye dies. Jeg har skåret en hvid og en mørkeblå og har brugt "affaldet" fra den blå til at farve halstørklæde og hue med på den hvide.

Borten er kanten af den nye firkantede die - jeg skar 2 og lagde dem lidt over hinanden.

Motivet er fra en toppers pakke - og rammen er den nye runde die.


Lidt Dixi blomster og bær/støvdragere.

Og et snefnug der også er fra et af de nye die sæt.


Her er brugt papir fra den grønne juleblok der kom sidst i August.


Rammen er også skåret med en ny die, den samme jeg brugte til bort på det blå kort.

Her er brugt snefnug fra sættet med den runde snefnugramme, banneret der udkom i august - og alfabet die.



Motivet er fra en pakke toppers og dyret er også en Dixi die.

Og krondyr stemplet er et af de mange fine stempler der kom i august. Jeg har stemplet rundt i kanten af kortet med et af stemplerne med juledekoration på - jeg sværtede bare kun på bladene :)


God aften.
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar