mandag den 12. oktober 2015

Nu må der gang i julekortene.


Jeg skal helst have fyldt en kasse inden November - hihi... så det er bare med at komme lidt i gang nu.
Torsdag aften i klubben fik jeg lavet 3 - og her er det første.

Papiret er fra Megs Garden.
Jeg købte det for et par år siden - efter jeg havde savlet over det længe. Dengang synes jeg det var noget af det flotteste jeg havde set.
Det er noget temmeligt dyrt papir - men i en møg elendig kvalitet *G*  Og jeg har bestemt ikke brugt ret meget af det. Thihi...


Det store snefnug er et chipboard, jeg har lavet en udstansning med MFT/DieNamic die, i guldkarton, og limet på. Og den lækre perle med rhinsten er købt i Hobbygaarden.


Motivet har jeg fundet på Pinterest, jeg har stanset både motiv og guldkarton ud med CreaLies stitched firkant. De 4 stitchede dies fra CreaLies er vist blandt de dies der bliver mest brugt her.

Stjernerne har jeg fået af Bodil 

En buket af blandede blomster fra WO. De røde bær er købt i Fakta for et par år siden. Hvis en af jer ved hvor man kan købe dem i hvide vil jeg meget gerne vide det - mit lager af hvide er opbrugt - og jeg kan ikke finde dem i nogen butikker igen :)





God ny uge.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Fint som altid.
    Ja, julekort-tiden er over os.
    Ha' en dejlig dag.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. so beautiful christmas card;)
    I wish you colourful autumn time!

    SvarSlet