onsdag den 7. oktober 2015

Kort nr 4 af 8 - et julekort.


Og i dag er det et af de motiver Bodil havde printet der er brugt.

Jeg har brugt papir fra Pions nye juleserie. Stjernen er skåret med die fra Marianne design.


Blomsterne er fra WO - men bjælderne kan jeg ikke huske hvor jeg har købt.


De små puslespilsbrikker har jeg købt i Hobbygaarden, jeg sværtede dem lidt så de kom til at passe lidt bedre til farverne i kortet.
Jeg har brugt osteklud mellem papirlagene.


God Jul er stanset ud med Nellie Snellen dies - dem er jeg virkelig glad for (alle 4 forskellige)


Jeg har så mange af de her "flade" papirblomster, men jeg er ikke god til at få dem brugt ... så det må jeg til at øve mig lidt på.
Den grønne kageserviet er fra en mixet pakke vi havde i Hobbygaarden engang.


Det søde motiv er stanset ud med die fra MFT/DieNamic.


Og det blev så mit bud på et kort med det søde julemotiv.


God onsdag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Det er da også bare rigtig sødt. Skønt julekort som oser af vinterhygge.

    SvarSlet
  2. Det er da også bare rigtig sødt. Skønt julekort som oser af vinterhygge.

    SvarSlet