søndag den 11. oktober 2015

Kort 8 af 8


Dette er så det sidste af de 8 kort jeg fik lavet til Convention - og også det sidste i Bodils og min lille udfordring.
Til dette kort har Bodil fundet motivet.

Jeg ledte længe efter papirer der passede i farve til motivet og endte ud med disse fra Graphic45.
Jeg har delt baggrunden op med Nellie Snellen edge die.


Jeg havde det godtnok svært med det motiv - for jeg synes den hat er noget af det grimmeste ever *G* - men det var sjovt at lave det - og nok den største udfordring af alle 8 motiver.
Ovalen omkring motivet er lavet med die fra Cheery Lynn.


Blomsterne er en blanding af WO, Dixi og nogle fra gemmerne... 
Perleswirl fra Prima.


Tillykke er et Stampendous stempel og jeg har stanset det ud med mine SU punch.


God søndag.
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar