lørdag den 10. oktober 2015

Kort 7 ... til Sølv- eller Guldbryllup??


I dag er det mig der har valgt motivet - og det er det 4. og sidste af dem jeg fandt frem.



Jeg har brugt forskellige rester af Maja papir til kortet.


Motivet er da herligt ikke? Rammen omkring er en fantastisk fin Spellbinders, og jeg har stanset motivet ud med en Spellbinders scalloped oval.


Jeg har brugt (som altid) forskellige blomster fra WO. Og under udstansningerne er der et lag osteklud.


Hjerterne er en total flot ældre Cheery Lynn die, jeg har stanset dem ud i fintrillet bølgepap og jeg elsker effekten det har givet! 


Doilyen i siden er også en Cheery Lynn die. Den er også stanset ud i bølgepap. Jeg kom til at sige jeg havde brugt Burlap paper til en der spurgte mig i Middelfart - det er IKKE korrekt - og det beklager jeg! 


Nu er der kun et kort mere i Bodils og min lille interne udfordring. Det var faktisk rigtig sjovt og hyggeligt - og jeg tror vi godt kan finde på at lave den slags igen.
God weekend.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Herligt motiv igen, og flot kort du fik ud af det.
    I dag hele taget er det nogle flotte resultater, du har lavet efter Fru Hansens udfordringer.
    Knus og god weekend.

    SvarSlet
  2. Nydelig kort, og motivet er bare helt herlig!
    Likte godt bølgepapphjertene :)

    SvarSlet