lørdag den 31. oktober 2015

Julekort med gravhund.


Nu er jeg gået lidt væk fra de røde farver for en stund - så i dag er det et grønt og brunt julekort jeg vil vise.

Jeg ved ikke hvilket papir det er jeg har brugt, men den fine ramme er skåret med spellbinders die.
 Jeg har delt papiret med Nellie Snellen kant die.

Det er da en sød vovse ikke?


God jul er et stampendous stempel - og det er stanset ud med die fra samme spellbinder sæt som rammen er fra.


Julestjernerne er købt færdige, de havde nogle frygtelige skrig gule støvdragere ... jeg trak dem forsigtigt et stykke ud af blomsten og sværtede med distress ink Walnut stain - og så blev de straks mere brugbare.
De små kogler er fra kassen med pynt til juledekorationer - kristtjørnbladene er skåret med die fra Craft & you. Den lille julesok er en brads.


Metalhjørnerne er fra Dixi craft.




God weekend.
Knus.

1 kommentar: