fredag den 23. oktober 2015

Ingen julekort i dag.


Min niece skulle bruge et kort til en lille ny, hvori der kunne være et gavekort.
Så i går var det ikke julekort jeg lavede... ihvertfald ikke hele tiden - hihi.

Næsten hver gang jeg skal lave babykort ender jeg med at sidde med "Vintage Baby" serien fra Maja design, og i går var ingen undtagelse.

Jeg valgte at lave kortet i A5 størrelse da der dels skulle være plads til et gavekort indeni - men også til en masse navne.


Den søde baby er fra et Nellie Snellen motivark. Rammen omkring er skåret med Memory Box die.


Skoene er fra Pinterest.


Stjernerne havde jeg liggende på skrivebordet, de er affaldet fra et par udstansninger jeg lavede forleden, men de kunne jo fint bruges her... med selskab af et par pailetter og nogle halvperler.


Luftballonerne er klippet ud af et ark af Maja papiret.


Alle blomsterne er fra WO, og de lækre blondeblade er købt i Hobbygaarden - tror dog de desværre er udsolgt.


Stemplet er fra Orion design, jeg har igen stanset ud med Spellbinder die.


Det var helt rart med et lille afbræk i julekortene.

God fredag
Knus.

2 kommentarer:

  1. Det er så sødt i lækre farver og dine fine detaljer

    God weekend til dig

    SvarSlet
  2. Åh så nydelig kort! Søtt og vakkert, så mange lekre detaljer.
    klem Unni

    SvarSlet