fredag den 2. oktober 2015

Et tøset kort...


For ikke længe siden havde super dygtige Heidi fra Norge (Filharmonika) lavet et skønt kort med dette motiv. Der var en af de andre damer til korthygge der gerne ville have motivet - så jeg gik på jagt på Pinterest. Og efter et par timers søgning var der gevinst.
Så nu har jeg også forsøgt mig med et kort med den smukke dame!


Jeg har brugt papir fra Maja design  - og lidt metallic karton.


Uret er klippet ud af et ark Maja design papir, rammen har jeg fået af en anden sød nordmand fot lææænge siden - og den var bare perfekt til uret. Jeg har lagt et lag glossy accent på urskiven.

Stjernerne er i chipboard, jeg farvede dem med Valnut Stain, så satte jeg små perleblomster på - og derefter en lille blå perle i hver blomst.

Spejlet er skåret med Marianne design die.

"Beautiful" er skåret med Tim Holtz die.


Som (næsten) altid kom der lidt blandede WO blomster på, under dem er der lidt sværtede chipboard grene og små blade skåret med IO die.


Hun er da fin ikke? 

Uuuuhhh... i morgen og søndag er der Convention i Middelfart og jeg glæder mig helt vildt!!
Jeg snupper dog lige en dag på job - men i aften skal tasken pakkes med en masse ting jeg sikkert ikke får brugt - haha.
Ses vi derovre?
God weekend.
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar