onsdag den 7. oktober 2015

Et julekort i turkis og hvidt.


Jeg købte ikke ret meget på Convention i weekenden, men en af de ting jeg købte var en bøtte Metallic Lustre (voks?) 
Den sad jeg og legede lidt med i aftes og det kom der dette kort ud af.


Papiret jeg har brugt er fra Craft & You designs "Frozen"
Årstiden er ikke med os hvad angår lys til at fotografere - og slet ikke på en grå dag som i dag.


Jeg har været i kasserne med Chipboards. Det er en af de ting jeg har alt for meget af - og næsten aldrig får brugt.
De små stjerne blev malet med gesso og drysset med noget fint glimmer og så kom der en glitter perle i midten.


Snefnugget fik samme tur som stjernerne, det er også en chipboard.
Den blå udstansninge er lavet med Joy die.


Julestjernen er en gammel Prima blomst, den var egentlig i noget der lignede avispapir - men den fik en tur af mit nye indkøb :)



God Jul er i træ - også det fik en gang Metallic lustre.


Juletræerne er en die fra Creative Expression - som Elsebeth og jeg overbeviste hinanden om at vi ikke kan leve uden, sidst der var korthygge i Hobbygaarden *G*


Tak for du kiggede med.
Knus.

1 kommentar:

  1. Skønt kort. Ja det er lækkert at arbejde med det voks.

    SvarSlet