fredag den 2. oktober 2015

Et Hjerte julekort.


Det sidste af kortene fra onsdagens korthygge blev dette hjertekort.


Papiret er fra Maja design. 
Jeg lavede filen til at skære hjerterne på Silhouetten så var jeg sikker på de kom til at passe sammen selvom jeg ville have flere lag papir.


Hunden er fra et Nellie Snellen jule/vinter motiv ark.


God Jul er skåret med die fra Nellie Snellen.


Lidt forskellige blomster fra WO og Kort & Godt. Grangrenen er en Tattered Lace die.


Snefnugget er en charms.


Kransen er skåret med die fra Memory Box. Jeg har sat dew drops på 

Jeg må blive bedre til at lave de hjertekort for jeg synes de er mega søde.


Lige om lidt er det Convention tid - jubiiiiii....
God weekend.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Dette er jo bare så super søtt Dorthe!! :-)
    Ha en god weekend.
    Klem, Inger

    SvarSlet