torsdag den 8. oktober 2015

Endnu et julekort


Og det er så nummer 5 af weekendens 8 kort.
Her er det et motiv af dem jeg valgte.


Og det er jo næsten et traditionelt dansk julekort - med røde farver og små nisser.
Papiret er fra Maja design


Motivet er som alle de andre fundet på nettet.


Jeg har igen brugt Nellie Snellens God Jul die.


Stjernerne er skåret med die fra Memory Box, roserne er fra WO - og perlesnoren har jeg fået af min niece.


Juletræerne er skåret med die fra Joy, og de små nisser er fra nogle gamle KarenMarie klip laserark.
Dem har jeg virkelig mange af i gemmerne - i alle afskygninger - hihi.

Borten nederst er også en Memory Box die.


Nu er vi over halvvejs med at vise kortene fra vores lille fælles projekt - jeg har hygget mig med det - og det håber jeg også I har.
God torsdag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Så flink du er som er komt i gang med å lage julekort :)

    SvarSlet
  2. Hvordan har du lavet baggrunden. Det er ligesom bakker ?
    Er så imponeret over dit kort 😜

    SvarSlet