tirsdag den 20. oktober 2015

En lille bager...


Jeg kom i tanke om mit Peberkagestempel da jeg fandt dette motiv - så jeg måtte jo have gang i begge dele til dette kort.


Jeg har skåret alle mine 12" x 12" julepapirer op i stykker på 6" x 6" - så nu ved jeg ikke længere hvor det forskellige papir er fra - haha.
Til gengæld får jeg brugt af det nu.

Motivet havde jeg liggende på min pc fra sidste eller forrige år, men det er da stadig super sødt!


Stemplet er købt i Panduro for flere år siden.


En sløjfe i organza - og en af mine uundværlige perler.


Alice fortalte mig at hun havde lavet fine roser i guld glitter karton - så jeg måtte lige forsøge mig med nogle rulleblomster. 
Kagerullen købte jeg "brugt" på Convention - og bærrene er købt i Fakta engang.


Kanten er lavet med en die fra Joanna Sheen.

Og det var endnu et af årets julekort.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar