mandag den 26. oktober 2015

En dejlig bestilling...


For et par uger siden fik jeg en besked på Facebook med en forespørgsel på et Dåbskort.
Manden der skrev roste mine kort så jeg blev helt høj - hihi.. og jeg kunne da slet ikke sige nej til at lave et kort for ham.
Og da kortet blev brugt til Dåb i går må jeg gerne vise det frem her på bloggen nu.

Kortet skulle være i A5 størrelse og blå farver, der skulle navn og dato på - og gerne noget med en ugle. 
Og jeg kan allerbedst lide de bestillinger hvor der er lidt krav - så det passede mig storartet.

Her er kortet jeg fik lavet.

Jeg fandt Maja papiret frem - som jeg (næsten) altid gør til Baby kort - og så gik jeg i gang.


Uglerne er skåret på Silhouetten, jeg måtte lige ind og købe en fil jeg synes kunne bruges til et babykort - og valget faldt på denne. Jeg skar den i 2 størrelser og i babyblå farver.


Småternet bånd ... det passer da lidt til den lettere ternede ugle .. :)


Navn og dato er stemplet med mine uundværlige JustRite stempler.
Jeg leder stadig efter flere alfabeter til de stempler - dog ikke de helt små.
Tillykke med navnet er et stempel fra Orion.



Blomsterne er fra WO.




God ny uge.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Awwwww det er bare så super søtt!! 😊💕
    Nå må jeg nok snart kjøpe meg en Silhouette jeg også. :)
    Ha en kreativ ny uke.
    Klem, Inger

    SvarSlet