fredag den 16. oktober 2015

Den sødeste nisse..


Onsdag aften i Hobbygaarden fik jeg lavet yderligere 3 julekort og i aftes i torsdagsklubben blev det til 4 mere - så der er kort at vise frem de næste mange dage også *G*
Her er et af kortene fra onsdagens korthygge.
Jeg er vild med nissen her - han ligner en der har været i tørretumbleren *G*

Papiret er fra en Joy juleblok og igen har jeg delt baggrundspapiret med en Nellie Snellen die.


Er han ikke kær? hihi...


Stjernerne er skåret i glitter karton med MemoryBox die.


God Jul er et Stampendous stempel, jeg har stanset teksten ud med Spellbinder die - og den hvide udstansning er lavet med en die fra samme sæt.


Julestjernerne er lavet med Cheery Lynn die - og grangrenene er en Tim Holtz die.




Tak for besøg og god fredag.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Hej Dorthe.
    Hvor er "tørretumbler" nissen fra. Er det et stempel? Og hvis det er, hvor kan jeg så købe det. Har søgt på hobbygården i stemler, men der er det ikke.
    På forhånd tak

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er ikke et stempel. Jeg fandt ham et sted på nettet sidste år.

      Slet
  2. Dejligt julekort. Ja han er skøn ham nissen.

    SvarSlet
  3. Verdens herligste nisse :) Kjempeflott julekort!
    klem Unni

    SvarSlet