tirsdag den 15. september 2015

Lidt blå køkkentern.


Bodil og jeg skulle på hyggeligt scrap besøg hos Dorthe i Esbjerg i dag.
Men jeg kunne overhovedet ikke tage mig sammen til at pakke nogetsomhelst i går - så jeg fik ikke lavet mine ellers sædvanlige kits.
Istedet smed jeg klokken tidligt i morges en hulens masse forskellige ting og en håndfuld Pion papir i min taske og håbede der var noget imellem der kunne sættes sammen til et kort eller 2 - hihi.

Det blev faktisk til 2 kort - masser af snak, lækker lækker mad - mere snak og mere hygge med eftermiddagskaffe og en fantastisk kage! 
Så det har bare været en god dag!

Her er det ene af de kort jeg fik lavet.
Det er lavet med papirer fra Pion serien "Siris kitchen"


Jeg er vild med småternet papir!


Motivet er skåret ud af et af arkene. Tillykke er en Nellie Snellen die.


Rammen er en Marianne design die, jeg har sværtet med Memento.


En dobbeltsløjfe med en resin blomst.


Blondeblade og lidt forskellige WO blomster

Og det var så det kort. *G*

Hav en herlig aften.
Knus.


2 kommentarer: