onsdag den 30. september 2015

Kort 1 og 2 fra hyggedag i går :)


I går var Bodil og jeg på hyggeligt Scrapbesøg hos Elsebeth i Skive.
Og selvom vi alle 3 er pænt gode til at snakke *G* - så blev der også lavet lidt.
Her er 2 af de 3 kort jeg fik lavet.
Først et med en kat.
Papiret er fra den lækre "Vintage wood paper bloc" fra Joy.


Motivet er fundet på nettet.

Sommerfuglen er fra mine gemmer, den har fået et lag wink of Stella - det er bare ikke nemt at se på billedet.

Tillykke er et Stampendous stempel.

Lidt blandede blomster - og nogle udstansninger med denne die


Borten under motivet er skåret med denne die.


Og det andet kort er dette Bryllupskort 


Her har jeg brugt papir fra Pion design.


Hjerterne er skåret med Cheery Lynn die, ringene er fra Hobbygaardens mange kurve med lækre sager *G*



Et Hobbygros tekststempel stanset ud med en (vistnok gammel) Memory Box die.

Den blå/grønne blonde er fra "lageret" (thøhø) - Hjerteborten er skåret med die fra Cheery Lynn 

Motivet har jeg fået af en anden scrapper :) - udstansningen bag er lavet med denne Marianne die og sværtet med Memento.


Og så selvfølgelig en lille buket blandede blomster :)



God onsdag!
Knus.

1 kommentar: