lørdag den 19. september 2015

Et julekort...


men i grunden kunne det have været lavet til en jæger.


Jeg har brugt papir fra en Amy design 6"x 6" juleblok.


Stemplet er fra Dixi craft, jeg ville have det delt i 2, dog uden at klippe stemplet i stykker, så jeg sværtede kun halvdelen af teksten og lagde så et lille stykke papir over den anden halvdel inden jeg stemplede. Så kunne jeg få det på de 2 små bannere. Stjernekanten er lavet i glitter karton med en die fra Marianne design.


Roserne er alle fra WO og doilyen der er under roserne er skåret i gammelt tapet med Cheery Lynn die.

Fasanen er også en Marianne design die - og svampeborten er en Joy die


Ræven er fra samme die pakke som fasanen (endelig noget med en smule jagttema)

Motivet er fra et Marianne design motivark



God weekend.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Et meget smukt opbygget kort :-)
    God weekend fra Maria & Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
  2. Nydelig kort, du er så flink med detaljer!
    God helg til deg!

    SvarSlet