tirsdag den 1. september 2015

Endnu et Herrekort.


Og det sidste af de kort jeg lavede i klubben forleden.

Jeg har igen brugt papir fra Studio Light "Industrial" - det er vist mit favorit papir til Herrekort *G*


Metaldimsen har jeg købt i Norge for flere år siden. Nogle ting har jeg virkelig liggende længe inden jeg får dem brugt *GG*.
Perlen med kanten er fra Prima.
Bagved er der en udstansning med denne Marianne dies


Den lille mølle har jeg købt i Søstrene Grene - men de er nu supernemme at lave selv - især nu hvor Joy har lavet dies til at lave dem. Denne og denne.


Filmstrimlen er fra Tim Holtz - og hønsetråden er en rest af et stykke Dusty Attic hønsetråd.


Happy Birtheday er også en die fra Marianne design

Motivet er fundet på nettet, blomsterkransen er lavet med en MemoryBox die.


God tirsdag.
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar