torsdag den 10. september 2015

En sød Schäfer.

Og det blev så alligevel til endnu et Dixi kort - hihi.


Jeg har brugt papir fra "Grunge pattern" blokken, det passede perfekt i farve til Schäferens pels.
Og motivet er selvfølgelig en toppers.


Teksten er et stempel, skåret ud med Dixi die.


Midt i organzasløjfen satte jeg en af de fine Dixi metalblomster.

Lidt forskellige Dixi blomster og bær. Og så har jeg taget en af de store træblade og klippet i mindre stykker. Og igen et par metalblomster.


Rammen har jeg lavet ved at skære 2 af denne bort, dele dem i halve og derefter monteret dem som jeg nu synes passede bedst. 

Og så en masse sorte 5 mm. halvperler.

God torsdag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Vil du ikke vise, hvordan du laver sløjfer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg altid gerne - men det er ikke nemt at vise her. Så hvordan tænker du?

      Slet
  2. Sikke et skønt kort med et lækkert motiv. Elsker også Dixi toppers. De er så dejlige at arbejde med. Knus Susanne

    SvarSlet