fredag den 25. september 2015

En pink transporter.


Jeg er i fuld gang med at pakke kits til den kommende uges scrap arrangementer.
Og der skal vist pakkes mange *G* - da jeg skal afsted hele 5 dage bare i næste uge... huu ha - det bliver jo ren hygge!!
I aftes var jeg i klubben og der snuppede jeg lige et par af de færdigpakkede kits med.
Det kom der blandt andet dette kort ud af.

Jeg har brugt papir fra Maja design "Summer Crush" - Det er absolut en af mine yndlingsserier!
Jeg er vild med de farver!

Da jeg fandt billedet af den pink vw transporter vidste jeg da også at den skulle der laves kort med med lige præcis de papirer.
Jeg har skåret motivet ud med  stitched oval fra CreaLies.

Teksten er lavet med die fra Nellie Snellen.

Blonde doilyen er fra Prima. Jeg har flosset kanter på alle papirlagene og givet dem en tur med min Chalkmarker.

Det blå "rugbrød" er skåret med Marianne design die.

Og så selvfølgelig blomster fra WO, lidt osteklud og nogle stokrose udstansninger.




God weekend lige straks.
Knus.

4 kommentarer: