søndag den 23. august 2015

Her er liv endnu....


I går havde vi Scrap i Billund, og hold op jeg havde en god dag.
Jeg fik snakket med en masse skønne kvinder shoppet lidt (faktisk meget lidt)
og så fik jeg også lavet lidt kort.
4 stykker blev det til, og det ene af dem er dette herrekort:
Jeg har brugt papir fra Studio lights "Industrial" serie.

Borterne og hængsler m.m. er fra den udstansede bog/blok fra samme serie.
Blomster fra Petaloo og WO - og fjer/blad er lavet med en die fra Crafty Ann/Cheery Lynn.

De mega fede metalknapper har jeg fået at Tina (Tak!)

Og motivet har jeg fået af Margit (Tak!)

"Nitterne" har jeg haft lææænge - de små fugle er i træ.

Og værktøjsrammen er en die fra Amy design.


God søndag derude.
Og tak for en fantastisk dag til alle I herlige kvinder der deltog i går!
Knus.

1 kommentar:

  1. Herlig motiv og flotte snekkerdetaljer på dette kortet :)

    SvarSlet