tirsdag den 25. august 2015

Fjerde og sidste...


af lørdagens kort er dette.

Her er det den nye Maja design serie "Summer crush" jeg har brugt.
Basen og papirerne er stanset ud med en Quickutz lifestyle die. Jeg er SÅ glad for de dies.


Motivet er også fra "Summer crush" papiret, jeg har stanset det ud med EK 1 3/4" punch.
Stjernen er lavet med die fra Marianne design.


Stemplet er fra Hobbygros og jeg har stanset ud med SU punch.

Forskellige blomster fra WO og en enkelt kalla.

Og så lidt stokroser... den die er stadig en af mine absolutte favoritter.
Den kom hjem i Hobbygaarden for godt en uge siden - men var udsolgt igen på få dage selvom der kom pænt mange. Det er lidt vildt.

Borten nederst er lavet med die fra Memory Box, jeg har sat små perleblomster på.


God tirsdag.
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar