lørdag den 29. august 2015

Et Herrekort.


Jeg fandt dette skønne motiv med John Wayne på nettet for nylig - og det måtte jeg da lave et kort med.
Jeg har brugt papir fra Studio Light "Industrial" serien.
Rammen omkring motivet er lavet med Marianne design die.


Stemplet har jeg købt på convention  - det er stanset ud med Nellie Snellen die.
De små kort har jeg vist købt i Tiger engang.


Skønt motiv ... :)  Stjernerne er selvklæbende - de er købt i Netto for længe siden.


Et Tim Holtz ur, lidt WO blomster, en barberbladscharms og lidt pigtråd lavet med Cheery Lynn die.
Og under det hele en "splat" skåret med denne die. Bladene er lavet med die fra Creative Expression.



De fede metalknapper har jeg fået af Tina. :) Tak! ;)

Hav en skøn aften.
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar