fredag den 31. juli 2015

"Summer crush"


Det nye papir fra Maja design har bare de smukkeste farver.
I går eftermiddag sad jeg og hyggede lidt med dem - og det kom der dette kort ud af.


 Det er næsten ikke til at klippe i papiret og vælge - for begge sider er skønne *G* - det er jeg dog trods alt blevet en smule bedre til.

Kanterne på papirerne kan (som altid) bruges til fine borter. Teksten her er en af disse.


Cyklen er punchet ud med min EK punch.


Der er nogle superflotte motiver med til serien - og denne fine cykel er et af dem.

Det blev til en del lag på dette kort ... Kvist karton, 2 x maja papir, osteklud, blomsterblonde, burlappapir og så motiv. Alle kanter fik en tur med min Chalk writer.

Lidt blandede blomster og en sommerfugle charms jeg har malet hvid.


Og så har jeg igen brugt min stokrose die fra IO.


Det er vist mit nye yndlingspapir - ihvertfald for en tid *G* - Jeg var nødt til at købe både størrelse 12" x 12" - og str. 6" x 6" - hehe.


God fredag derude. Det var så den ferie :)
Og iiihhh hvor har jeg nydt den!!
Knus.

4 kommentarer:

  1. Så nydelig! Lekkert kort. Jeg har faktisk en sånn sykkel med masse blomster på hytta (sommerhuset) Veldig koselig :)
    klem Unni

    SvarSlet
  2. Så fint et kort, hvor er den stokrose die fra ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fra IO - Vi får den snart hjem i Hobbygaarden igen, den har ellers været udsolgt et pænt stykke tid.

      Slet