onsdag den 1. juli 2015

Og et fodbold kort.


Jeg legede videre med Dixi Craft materialerne i går - og det kom der endnu et kort ud af.
Jeg synes bare ikke billederne her er særligt gode - men det må være sådan.

Motivet er fra denne pakke toppers - jeg er ret vild med de fodboldmotiver.
Jeg har klippet dette motiv ud i fri hånd som jeg nu lige synes det var fedest.
Den runde udstansning under motivet er Dixi Craft die MD0004 og derunder har jeg brugt Spellbinder chevron bort.


Jeg brugte en af de nye Mask/Stencils sammen med lækkert 3D stempelfarve i brunt.


En rulleblomst og et par roser fik følgeskab af udstansninger med nederste del af denne nye Dixi die. Der kom lidt halvperler på udstansningerne.


Og så lavede jeg tekst med både store og små bogstaver fra de to Dixi craft alfabeter.


God onsdag.
Knus.

1 kommentar: