tirsdag den 28. juli 2015

Gult og hvidt...


Jeg havde egentlig planer om at jeg ville scrappe i weekenden, men så kom der lige en mand forbi med en stor trailer - så istedet for scrap blev der rodet rundt i have og skur *G*
---
Men her til morgen fik jeg lavet det kort færdigt jeg startede på i torsdags da Fru Ravn var her.


Det blev et gult og hvidt kort med papirer fra Pion design.

Motivet er fra Arina atelier digital - jeg har klippet et par Pion sommerfugle og sat ovenpå de sommerfugle der er på motivet.


Stemplet har jeg fået af Asta. (Tak!) - det er stanset ud med Spellbinders die


Sløjfe i prikket organza, blomsterne er fra WO og Kort & Godt.

Borterne er også fra et stykke Pion papir.

Hønsetråden er chipboard fra Dusty Attic.



Tak for du kiggede forbi.
God tirsdag
Knus.

2 kommentarer: