mandag den 20. juli 2015

Endelig et kort igen.


Tiden har ikke rigtig været til at være kreativ her de sidste par uger - og lysten har så heller ikke rigtig været der. Men i dag har jeg hygget lidt ved scrapbordet igen - det kom der dette kort ud af.


Jeg har brugt noget gammelt Inkido papir og et par kageservietter.

Blomster fra WO - det lille jordbær er fra mine charmskasser.


Motivet er fra Digital Paper.

Både store og små metalhjørner er fra Dixi Craft.


Stempel fra Stampendous - jeg har stanset det ud med CreaLies stitched rektangledie.

Bestikket er i træ og fra KaiserCraft. Borten er skåret med Nellie Snellen die.

Hvor var det SKØNT at hygge i scraphjørnet igen, jeg har heldigvis afsat det meste af dagen i dag til krea hygge.


Tak for besøg og god ny uge til dig.
Knus.

2 kommentarer: