fredag den 19. juni 2015

På stranden igen...

Jeg er så vild med de nye motivark fra Marianne design - de passer lige til mit favorit tema.

Papiret jeg har brugt er fra KaiserCraft og KarenMarie klip.


Kompasset er stemplet med et stempel fra dette lækre sæt.


Fuglemotivet er fra Marianne design motivarket. Rammen omkring er lavet med die fra Marianne design. Mågen er en IO die.

Et af yndlingsstemplerne fik jeg også med, det er stanset ud med den mindste die fra dette sæt.

Sandslottet er også en Marianne design die.

og spanden er fra samme sæt. De røde grene er lavet med Die-namites die. Og de grå grene er blandt mine nye dies favoritter - de er fra Crafts and you design.





God fredag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Flott sommerkort med flotte detaljer!
    Ønsker deg god weekend :))

    SvarSlet
  2. Vidunderligt flot kort!
    Hvor har du de søde søstjerner fra?
    Kan du ha' en rigtig god weekend :-)

    SvarSlet