lørdag den 20. juni 2015

Og mere maritimt...


Jeg lavede 3 kort i klubben torsdag aften - 2 af dem var i det maritime tema.
Her er nummer 2.
Jeg har brugt papir fra Maja designs "Skærgårdsliv".
Kortbasen og papiret er skåret med en af mine lækre gamle Quickutz/Lifestyle dies.
Jeg leder efter det ovale sæt hvis I lige har et til salg af dem ;)


Et par WO roser, et stykke fiskenet jeg har fået af Jannie - og en måge skåret med Joanna Sheen die.

Sejlbåden er en die fra Frantic stamper.


 Motivet er en toppers fra Decorer. "Boblerne" jeg har lagt over motivet er lavet med en memory box die.


Det er stadig mit favorit tema - der er en helt speciel stemning over de Maritime kort - og det er bare dem jeg hygger mig allermest med at lave.
Hvad er dit favorit tema? 
God weekend.
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar