fredag den 12. juni 2015

Og et med en lille hund...


og det er også et kort med Dixi crafts materialer.

Her har jeg brugt papir fra blokken "Vintage flowers"

Hunden er en Dixi toppers og rammen omkring er lavet med die MD0002


Den store hvide og de lyserøde blomster er også fra Dixi craft - og det samme er de lækre træblade.


Jeg har igen brugt et af de nye Stampendous stempler - her stanset ud med Nellie Snellen die

De hvide kruseduller har jeg lavet af små bidder af udstansninger med denne die. Og så har jeg brugt en pæn portion halvperler i 2 størrelser og farver.


Sommerfuglen er også fra en pakke træpynt.


Alle Dixi craft kortene med materialeliste kommer lidt efter lidt i "Galleriet" HER


Tak for besøg.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Endnu et kanon flot og super cute kort Dorthe. Du kan da godt nok få det nuttede frem med de dyr her. Smukt arbejde overalt som sædvanligt.
    Rigtig god week-end nu.

    SvarSlet
  2. Nydelig kort med eit søtt motiv :)

    SvarSlet
  3. Nydelig kort!
    Lekre detaljer og søtt motiv:)
    God helg, klem:)

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe. Sødt og flot lavet. Jeg har kikket efter den die MD 0002 men hvor er den fra?
    Mvh Anna Grethe

    SvarSlet