torsdag den 11. juni 2015

Jeg har hygget med Dixi craft igen.


I aftes blev det også til et par kort med materialer fra Dixi craft.
Her er det ene.


Jeg har brugt papir fra "Vintage flowers/Teal blue" blokken.


Den kattekilling er da næsten ikke til at stå for - den er fra denne pakke toppers.
Omkring motivet har jeg sat dele af udstansninger med denne die.


Den store hvide blomst er fra denne pakke - og de blå roser er også fra Dixi craft.
De hvide "blade" er lavet med håret fra pigen i den die der hedder MD0002




Stemplet er et af de nye fra Stampendous, stanset ud med Marianne design die.
Borten er også en Dixi craft die. De lyse blomster er klippet ud af et andet ark fra samme blok som baggrundspapiret er fra. Jeg har brugt en del hvide halvperler i både 3 mm og 5 mm



Jeg har også blogget på Hobbygaardens blog i dag - med et maritimt kort.
God torsdag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint og nuser kort her Dorthe. Virkelig flot of vellavet i enhver detalje og så er det da bare noget så nuttet med den lille killing her.

    SvarSlet
  2. Den er så fin og så sød den lille mis er

    God weekend , knuss

    SvarSlet