mandag den 22. juni 2015

Et Herrekort.


Da jeg forleden lavede den lille TUT til Hobbygaardens blog om udstansning "udenfor rammen", fik jeg jo et motiv skåret/stanset ud som så bare har lagt på skrivebordet siden.
Nu er det blevet til et hurtigt Herrekort.

Papiret er fra et Scrapbooking kit jeg vandt til Scrap i Ejsing tilbage i februar - hihi. 
Flyveren er fra et sted på nettet og jeg kan simpelthen ikke huske hvor! Rammen omkring er lavet med Joy die.

De forskellige pynteting i papir er fra en blok med udstansninger fra Studio Light i Industrial serien.
"Nitterne" er en slags halvperler.

Flyverhjelm og handsker er også fra Industrial blokken. Teksten har jeg fået af en sød medscrapper - den er stanset ud med EK punch.
Borten nederst er også en Joy die.


God ny uge derude.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Ikke bare den maritime stilen du behersker. Dette "flyger-kortet" var tøft :)

    SvarSlet