fredag den 5. juni 2015

Et Babykort ...


Det er ikke meget kreativt der bliver lavet lige for tiden, til gengæld får jeg sorteret en del i mit kreative rod *G*
Men i aftes var jeg i klubben og der fik jeg lavet et par babykort.
Det ene er her.


Jeg har brugt papir fra Dixi Craft paperpad "Baby blue"


Blomsterne er fra WO og Kort & Godt.

Stemplet er fra Orion design og stanset ud med SU punch.


Sødt babymotiv ikke? :)


Den lille mølle er hjemmelavet, metalhjørnet er fra Hobbygaarden.



God weekend lige straks.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det fint Pips, rigtig sødt og nuser. Tror ikke du er den eneste, der er gået lidt i stå for tiden, tror faktisk allerede de fleste er gået i feriemode, for der sker godt nok ikke ret meget nogen steder for tiden.

    SvarSlet
  2. Helt nydelig dette babykortet også! Så lekkert du har pyntet!
    klem Unni

    SvarSlet