lørdag den 27. juni 2015

Endnu et kort fra klubben...

Og det blev et ret tøset og romantisk kort.


Papirerne er fra forskellige serier fra Maja design.
Jeg har stanset de forskellige stykker ud med CreaLies stitchede kvadrater og stitchede rektangler


Motivet er fra et Nellie Snellen motivark

Stemplet er fra Stampendous - det er stanset ud med Memory Box die.
Blonden er fra Hobbygaarden, burlapbåndet har jeg købt i England og perlebåndet kan jeg ikke huske hvor jeg har købt.


Blomsterne er fra WO, doylien bag er stanset ud med Prima die.
Og den lille bamse er fra "lageret" - hehe.




I går fik jeg købt hele den nye serie "Summer at the beach" fra Studio Light. 
Uha!! Det er lige mig ... jeg glæder mig SÅ meget til at lege med alle lækkerierne engang.
Så - ... nu er I advaret *G*
God weekend.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Godt vi er advaret 😉😉.. men det er til den positive side, da det jo altid er smukke ting du viser og dette er ingen undtagelse

    Ha en god dag, knus

    SvarSlet