fredag den 26. juni 2015

Chaplin...


Dette kort lavede jeg i klubben i aftes. Det er efterhånden kun der jeg får lavet kort - herhjemme bliver det slet ikke til noget - hihi.

Jeg har brugt papir fra Industrial 6" x 6" blokken.
Værktøjsrammen er lavet med en die fra Amy design.
Det grønne papir er gazepapir fra en blok vi har i butikken - jeg kan bare ikke lige finde den i webshoppen - hihi.


Bierne er noget gammelt plastikpynt - jeg har limet dem på et stykke sort karton.


Chaplin er fundet på nettet.

Lidt WO roser - bladene er lavet med CE die


Jeg har lagt alu tape på et stykke karton - derefter stansede jeg rammen ud og så malede jeg med sort acrylmaling. Det tørrede et par minutter og så tørrede jeg af igen med et stykke køkkenrulle - så ser det lidt mere metalagtigt ud.

Tillykke skiltet er en af Vivis lækre freebie printables.



God weekend derude. Jeg skal på job og pakke masser af nye varer ud lige om lidt (jubiii... spændende!)
Knus.

1 kommentar: