lørdag den 6. juni 2015

Babykort nummer 2...


En pige udgave af kortet jeg lagde op i går (næsten) - og det andet af de kort jeg fik lavet torsdag aften.


Her har jeg brugt papir fra Maja designs "Sofiero" serie.

Jeg er vild med de søde sort/hvide motiver.

Igen er det Orion design stemplet og stanset ud med SU punch.


Borten er en dies fra Joanna Sheen - og den lille mølle er hjemmelavet.


Skeen er fra Hobbygaarden - det samme er blonden der er brugt til sløjfe.

Forskellige blomster fra WO og mine favoritter fra Kort og Godt.


Pailetter og perler i et hjørne, sammen med en lillebitte bamse :)

Og det var pigeudgaven af kortet.


God weekend.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint også Pips. Sååå cuper nuttet og lækkert udført.
    Rigtig god week-end til dig nu.

    SvarSlet
  2. Elegant og vakkert baby kort. Så flotte blomster og den lille mølle. Klem Synnøve

    SvarSlet
  3. Så smukt og elegant i de sarte farver
    Dejligt at hilse på dig igen :-))

    Ha en god dag, knus

    SvarSlet
  4. Det var da et overdrevet sødt baby kort :-)
    Hyggeligt at hilse på dig i butikken, det er ikke sidste gang - jeg er stadig helt overvældet...

    SvarSlet
  5. Åh for et nydelig babykort! Sarte vakre farger, fylt med de lekreste detaljer. Virkelig vakkert!
    klem Unni

    SvarSlet