lørdag den 2. maj 2015

Walter the moose..


Jeg er ikke den største fan af Magnolia stempler - men der er et par stykker jeg er helt vild med.
Det ene er "Walter the moose" - og det fik jeg af min skønne chef i sidste uge. Juhuuuu..!!

Nu har jeg så lavet mit første kort med ham.


Jeg har brugt papir fra Maja Design "Walking in the Forrest" 6 x 6 blokken.


Tillykke er et Stampendous stempel, jeg har stemplet med Memento "Rhubarb stalk". Trærammen har jeg fået af Asta. (tak)


Walter har jeg farvelagt med Distress ink og vandpensel. (det kræver vist lidt mere øvelse) Den flotte ramme er lavet med en Spellbinders.


Som altid er der kommet roser på mit kort - de er fra WO. Og lidt bark fra julepynt kassen (hihi)
og så har jeg igen brugt min bær dies fra Joy (en ny favorit). Denne gang har jeg skåret i lyst brunt karton og sværtet med "Rhubarb stalk"


Jeg synes ikke han kun egner sig til julekort, den gode Walter. Men et kort til en Jæger er han da også sød på ... eller?


God Weekend.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Hvor er han da også bare sød, og dit kort er blevet super sejt og rigtig flot.

    SvarSlet