lørdag den 9. maj 2015

Vintage Baby...


den nye papirserie fra Maja design er da noget af det sødeste!!
I torsdagsklubben lavede jeg mit første kort med papirerne fra serien - og meget passende bliver det mit bidrag til Maj måneds Mood Board hos Maja design.


Kortet er i A5 størrelse.
Maj måneds Mood board ser sådan her ud:

Moodboard-May

Så det var da helt klart Vintage Baby papir der skulle bruges.


Den søde bamse har jeg fundet på nettet et sted. Udstansningen bag er lavet med Joy dies og de små fødder er en Marianne dies.


Stjerne banneret er også en Marianne design dies.


Metalhjørnet er fra Dixi Craft.


Lidt blandede blomster fra WO og L&LC


Swirlene er også skåret med Marianne dies. Bamsen er fra mit charms lager *G*




God weekend.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Det er så smukt, pips..... lækkert papir og du har dekoreret det hele så elegant

    God weekend

    SvarSlet
  2. Sikken et lækkert kort Dorthe og med de skønneste detaljer. Vi fik baby i familien igår så det papir er jeg også gået igang med ;O))

    SvarSlet