mandag den 4. maj 2015

Tredie og sidste ...

af de kort jeg lavede i klubben torsdag aften er dette.


Jeg har brugt papir fra Pion design

Jeg har lavet et par udstansninger med min nye Spellbinders chevron dies og mixet dem - den die er ret fed!


Et af mine skønne Orion stempler er stanset ud med SU punch ... ingen af delene er til at få fat i - så jeg er lidt heldig ;)


Jeg har bundet en sløjfe i lækker florlet blå blonde, stenen er fra WO.
Og så har jeg igen haft gang i de snoede dimser som I kan se mere om HER.


Jeg har fundet rigtig mange af de skønne motiver med sko - og Bodil har været så sød at printe dem til mig (Tak Fru Hansen!) 


Her er lidt blandede blomster. Mest fra WO, men de "rullede" er hjemmelavede.
Bladene er en Joy dies.


Mon ikke det snart er slut med Konfirmationskortene for i år :)


God ny uge derude.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Det er ligeså smuk som alle de andre du har lavet

    God aften, knus

    SvarSlet
  2. Flot kort, jeg kan især godt lide dit Cluster.

    SvarSlet
  3. Så lekkert! Herlig motiv, lekkert pyntet med de skjønneste detaljer.
    klem Unni

    SvarSlet