torsdag den 21. maj 2015

Og et til Kobberbryllup.


Og det skal også til Bulgarien :)


Igen har jeg brugt af mine rester - så jeg aner ikke hvor det blomstrede papir er fra *G* men jeg er vild med farverne på det :) .


Hjerterne er skåret med Joy dies, jeg fandt noget gammelt kobberkarton i skuffen.


Blonden er fra Hobbygaarden - og det samme er den lækre dies jeg har brugt til borten.


Blomsterne er fra WO, de hvide blade er skåret med Joy dies, og de grønne ranker er lavet med IO stokrose dies


Jeg blev helt vild med de farver sammen *G*


God torsdag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Det er så smukt.... og ligeså de kort der er længere ned på sigen :-))

    God dag, knuss

    SvarSlet
  2. Utrolig smukt kort som altid. Og ja det er virkelig smukke farver, der er brugt her.

    SvarSlet