torsdag den 14. maj 2015

Lidt fra Korthygge.


I aftes til korthygge i Hobbygaarden fik jeg lavet 3 kort.
Blandt andet dette "strandkort".

Jeg har brugt papir fra Maja designs 6" x 6" "Walking in the forrest"


Motivet er fra et Nellie Snellen motivark - det er stanset ud med CreaLies stitched rund dies - og rammen udenom er en Marianne dies.


Fyrtårnet... og


Bådhuset og Liggestolen herunder er alle dies fra Joanna Sheen.
Hejren er derimod en af de nye dies fra IO - og den måtte jeg jo helt klart eje da jeg så den.


Fiskenettet har jeg fået af Jette, det andet fiskenet er lavet med La la land dies.


Skallerne har jeg fået af Bodil og søhesten er fra charms "lageret" *G*


Det blev til endnu et kort i yndlingskategorien herfra.


Forsat god Kr. Himmelfarts torsdag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort med mange lækre detaljer

    SvarSlet
  2. Fantastisk flott kort som virkelig oser av sommer og sjø :) Så mange herlige detaljer!
    klem Unni

    SvarSlet