tirsdag den 5. maj 2015

Indbydelser...

Om ikke så frygteligt længe runder jeg et halv århundrede - og nu har jeg været i gang med at lave indbydelser.
Når man har fødselsdag i sommerferien må man hellere være ude i god tid *G*
Jeg havde besluttet at det skulle være enkle indbydelser der var nemme at lave - for jeg kan ikke fordrage at lave masseproduktion (hihi)

Men de kom til at se sådan her ud:


Basen er lavet med kvistkarton - derpå har jeg limet en udstansning med min Poppystamp "Diamond background".


Sommerfuglen er også fra Poppystamp "Samirah butterfly" - og herpå bare en enkelt lyserød rose.
Blonden er lige landet i Hobbygaarden i den lyserøde farve og er ikke på webshoppen (endnu?)


Jeg har limet 3 mm halvperler på alle "diamanter" i mønsteret, HURRA for rhinstensblyant og limspids. Tallene er skåret med Dixi Craft alfabet dies.


Det var det udvendige af indbydelserne - så venter jeg bare på at sønnen får lavet det indvendige. :)
God tirsdag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke og elegante i flot farve combo.... sikke en fin sommerfugl

    Ha en god dag, knua

    SvarSlet