fredag den 8. maj 2015

Et romantiskt kort...


I klubben fik jeg lavet 3 kort i aftes... eller 2 kort og et tags. 
Her er det ene af kortene - mit tags kan I se HER.


Jeg har brugt papir fra mine Maja rester.


Motivet har jeg fundet på nettet engang - det er SÅ fint! Jeg har skåret det ud med en af de nye Crea Lies dies - selvom det ikke er nemt at se på billedet så er det ret fint med den stitchede kant synes jeg.


Hjertet er skåret med Joy dies.


De hvide blade er skåret med Joy dies, de andre er et stykke blonde. Blomsterne er dels fra WO og dels fra Kort & Godt.


Borten med sløjfe er også en Joy dies, jeg har trukket organza bånd igennem og også sat en lille sløjfe på.


Det sidste kort jeg fik lavet kan I se i morgen.


God weekend lige straks.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det flot Dorthe, du bliver da også bare ved med at ryste dem ud af ærmerne her.
    Rigtig god week-end til dig også.

    SvarSlet
  2. Et nydelig romantisk kort, flott pyntet!
    God weekend til deg!

    SvarSlet
  3. Nydelig kort med herligt motiv og flott pynta. Ha en god helg , klem Synnøve

    SvarSlet