fredag den 22. maj 2015

Et kort til Barnedåb.


En af mine venner manglede et kort til barnebarnets dåb her sidst i maj.
Han spurgte om ikke jeg lige kunne klare det - og det mente jeg da godt gik an.
Her er kortet jeg fik lavet.


Jeg har brugt papir fra Joy crafts "Under the sea" 6" x 12" blok.


Motivet er fundet på Pinterest og jeg har stanset det ud med MFT/DieNamic piercede ovaler.


Girafferne er skåret på Silhouette - det er en fil fra Silhouette storen.


Bregnebladene er skåret med Frantic Stamper dies og blomsterne er fra WO, borten der anes ude i venstre side er en Memory Box dies.


Og så har jeg haft gang i mine Dixi Craft alfabeter - de er da helt geniale!!
Jeg har kombineret store og små bogstaver og det er da fedt at man kan det. Jeg tror jeg har fået nye favoritter i alfabet dies nu. :)


God fredag derude.
Husk det er på mandag salget starter af billetter til Scrap i Billund. Sidste år var der udsolgt på under 5 timer... :) Skal vi stikke det i år mon?

Knus.

2 kommentarer:

  1. Nååh hvor er det da et super cute kort Dorthe, de giraffer er simpelthen bare for nuttede. Vildt flot i alle detaljer og noget alle da må ká lí, mon ikke?
    Hav en rigtig god week-end.

    SvarSlet
  2. Det gik i hvert fald an! Hvor er det fint

    SvarSlet