fredag den 29. maj 2015

Endnu et Bryllupskort.


I klubben i aftes lavede jeg dette Bryllupskort.

Papiret er fra Craft & You design.


Hjertet er skåret med Nellie Snellen dies - og de små silouetter er også fra hver sin Nellie Snellen dies. 

Motivet er fundet på Pinterest, de lyserøde hjerter er fra WO og hjørnerne er skåret med Joy dies.

Sløjfen er i blonde og blomsterne er fra WO.


Hjertebåndet har jeg købt på eBay for længe siden og nu kan jeg desværre ikke finde det mere. Jeg har trukket et stykke organza bånd igennem hjerterne. De små ringe er fra "lageret" *GG*


Det blev ikke til så meget i klubben - men det var super hyggeligt som altid.

God fredag.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Som sædvanlig et super smukt og romantisk kort til et bryllup Pips.
    Utrolig smukt og vellavet. Rigtig god week-end til dig.

    SvarSlet
  2. Jammen har du vært produktiv siden sist jeg var innom! Enda et nydelig kort du har laget. Så romantisk!
    klem Unni

    SvarSlet