onsdag den 20. maj 2015

Bryllup i Bulgarien.


Dette kort er lavet til et par i Bulgarien der skal giftes i Juni. 
Jeg tvivler på de læser med her *G* - så jeg tør godt vise kortet.


Papiret er fra min restekasse, så jeg aner ikke hvor det er fra :) Men den hvide kortbase er lavet i dette karton.


Metalhjørnet er fra Dixi craft.


Navne og dato er stemplet med mine JustRite alfabetstempler og stanset ud med Cheery Lynn dies.


Brudeparret er en dies fra Joanna Sheen. Udstansningerne bag er lavet med Stitched Cheery Lynn dies.


Hjertet er lavet med dies fra Memory Box. 


Forskellige blomster fra WO, bladene under er blonde (de er også landet i Hobbygaardens fysiske butik :) )




God onsdag og tak for besøg!
Knus.

1 kommentar:

  1. Som sædvanligt et kanon lækkert kort, som bare er perfekt til mindste detalje.

    SvarSlet